close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עוברים דירה- משנים אווירה

מערכת שורשיב חשוון, תשעו25/10/2015

מעבר דירה יכול להתרחש ממגוון סיבות, בין אם בשל חתונה, לידתו של ילד חדש, שינוי במקום העבודה או הרצון לשנות מעט את האווירה

תגיות:

מעבר דירה יכול להתרחש ממגוון סיבות, בין אם בשל חתונה, לידתו של ילד חדש, שינוי במקום העבודה או הרצון לשנות מעט את האווירה. עם זאת, תהליך של העברת דירה עשוי להיתפס כתהליך מורכב לאנשים רבים, שחוששים מהתמודדות איתו, אבל האמת היא שבתכנון נכון אפשר לעבור את זה בקלות ובצורה חלקה. ככל שיש

לכם זמן רב יותר לקראת המעבר, כך תוכלו לעשות הכל בצורה רגועה ומחושבת, ולדאוג לכל הפרטים החשובים מראש: שלב האריזות, הזמנת אנשי המקצוע השונים, דאגה לניקיון הדירה החדשה, בחירת חברת הובלות וסידור הדירה החדשה. הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם להתחיל את התהליך בראש שקט.

בחירת ספקים
הצעד הראשון הוא לערוך רשימה מסודרת של כל סוגי השירותים שתצטרכו, וכל הספקים שיוכלו לעזור לכם לשם כך. קל יותר להתחיל עם הספקים הקיימים שלכם – ספקית האינטרנט, שירותי הטלוויזיה, וחברת הטלפון הקווי. מומלץ לעדכן את החברות הללו על השינוי הצפוי במקום המגורים שלכם, כדי שיוכלו להתקין את התשתיות הדרושות בדירה החדשה ולאפשר לכם להמשיך ליהנות מהשירותים שלהן כבר ביום המעבר. לאחר שתדאגו לספקים הקיימים, עברו לבחון מי הספקים שיעזרו לכם בתהליך המעבר. לדוגמה, האם תרצו לנקות את הדירה החדשה בעצמכם, או למצוא חברת ניקיון שתעשה את זה בשבילכם? ומה לגבי האריזות? ישנן חברות שונות שיבצעו את האריזות במקומכם, וגם את ההובלה. אם אתם עוברים לגור בצפון, למשל, מומלץ לבדוק אילו חברות הובלות בצפון יכולות לדאוג לניוד הרהיטים והארגזים שלכם. לשם כך מומלץ שתערכו סקר שוק קצר ושתגיעו אליו מוכנים עם רשימת המלאי של הציוד שלכם, במטרה לקבל הצעת מחיר מדויקת ככל האפשר.

אורזים בשקט
לאחר שטיפלתם בכל הנושאים הטכניים של המעבר, אפשר לעבור למשימה המרכזית והחשובה ביותר – אריזת החפצים שלכם. ככל שאנחנו מתבגרים כך אנחנו מוצאים את עצמנו עם כמות גדולה יותר של ציוד, מכל הסוגים. רהיטים, כלי מטבח, בגדים, מצעים, חפצי נוי, ספרים ועוד ועוד. ככל שיש לנו יותר ציוד, כך גם מלאכת האריזה נראית לנו מורכבת, אבל האמת היא שאפשר להפוך אותה לפשוטה למדי. כל שצריך הוא להצטייד מראש בכמות יפה של ארגזים, טושים שחורים ועבים, וסלוטייפ חזק. התמקדו בכל פעם בחדר אחר, והתחילו מאריזת החפצים שלא תצטרכו בזמן הקרוב, עד לאחר המעבר. אם אתם עוברים בקיץ, אתם יכולים לארוז את בגדי החורף, המעילים והמגפיים, למשל. כך תוכלו לארוז באופן מסודר, יעיל ונוח – שיקל עליכם גם את שלב פריקת החפצים בדירתכם החדשה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה